.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال گرم از آتش نشانان آمل با بیل و چوب !
اهالی روستای کرسی کلای آمل ازتیم اطفای حریق آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با الفاظ رکیک ، بیل و چوب به گرمی پذیرایی کردند.

اهالی روستای کرسی کلای آمل ازتیم اطفای حریق آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با الفاظ رکیک ، بیل و چوب به گرمی پذیرایی کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل ، در پی اعلام حریق خودروی با گاز مایع در روستای کرسی کلای آمل ( ساعت 41/17 عصر سه شنبه 2/9/89 ) تیم اطفای حریق سازمان بلافاصله با سریعترین خودروی عملیات سازمان اقدام کرده و 12 دقیقه ، مسافت حدود 20 کیلومتری این روستا تا شهر را طی کردند.

قابل ذکر است ؛ به لحاظ کارشناسی و استاندارد ، این مدت زمان برای این مسافت زمان مناسبی است .

بنابراین گزارش ،متاسفانه ، آتش نشانان که برای سریع رسیدن به محل حادثه جان خود را به خطر انداختند ، با حضور در محل حادثه با الفاظ رکیک ، بیل و چوب وحرکات غیر اخلاقی صاحب خودرو و برخی اهالی مواجه شدند .

این در حالی است که وظیفه خدمات رسانی سازمان در محدوده شهری است و این حادثه در خارج از محدوده شهری اتفاق افتاد و آتش نشانان بر حسب وظیفه اخلاقی و انسانی خطر جاده را پذیرفتند و در محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن حاضر شدند.

اضافه می شود ، انتظار می رود حدالمقدور با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث جلوگیری کنیم و در مواقع بروز حوادث ، حادثه دیدگان با حفظ خونسردی با نیرو های آتش نشان همکاری نمایند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

س 4 آذر 1389
بیچاره مسئولان و کارکنان امل یکی کتک می خوره با بیل یکی هم استاندار را زیر سوال می بره که چرا شهردار را تایید نمی کنی و بعدش هم جواب قاطع استانداری را می گیره . ای ول
همشهری 4 آذر 1389
اگر روی مرده از لحاظ فرهنگی کار بشه
شاهد اینجور مسایل نیستن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.